Reklamační řád
Reklamační řád
I. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád se vztahuje na nákup zboží prostřednictvím e-shopu eshop.chrastkovi.cz (dále jen "e-shop"). Reklamační řád je vypracován v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
II. Základní informace
- Prodejce: eshop.chrastkovi.cz
Chrástkovi s.r.o.
Zlechov 471
687 10 ZlechovIČO: 04430174, DIČ: CZ04430174
Bankovní spojení: č.ú.218117199/0600 - Kontakt: Telefon: +420 777 225 921
email: m.snacks@seznam.cz
III. Právo na reklamaci
- Kupující má právo reklamovat zboží, které vykazuje vady, jež existovaly při převzetí nebo vznikly během záruční doby.
- Záruční doba na potraviny je obvykle uvedena na obalu zboží a činí minimálně 24 měsíců od data výroby, pokud není na výrobku uvedeno jinak.
IV. Postup reklamace
-
Oznámení o vadě: V případě, že kupující zjistí vadu zboží, je povinen nás o této vadě informovat co nejdříve, nejpozději však do 2 měsíců od jejího zjištění.
-
Způsob oznámení: Reklamaci je možné uplatnit:
- E-mailem na m.snacks@seznam.cz
- Telefonicky na +420 777 225 921
-
Předložení dokladů: K reklamaci je nutné přiložit:
- Doklad o koupi (faktura, účtenka).
- Popis vady zboží.
- Kontaktní údaje kupujícího.
V. Vyřízení reklamace
- Doba vyřízení: Reklamaci se snažíme vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění.
- Způsob vyřízení: Po posouzení reklamace bude kupující informován o jejím vyřízení a o způsobu, jakým bude reklamace vyřešena (oprava, výměna zboží, vrácení peněz).
VI. Práva spotřebitele
- V případě, že nebude reklamace uznána, má kupující právo na:
- Opravu zboží,
- Výměnu zboží,
- Vrácení peněz v případě, že nebude možné zboží opravit ani vyměnit.
VII. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1.1.2024
- Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu. Kupující bude vždy informován o změnách.