Obchodní podmínky
Obchodní podmínky internetového obchodu eshop.chrastkovi.cz
Tyto obchodní podmínky upravují nákup zboží v internetovém obchodě eshop.chrastkovi.cz a platí od 1. ledna 2024. Vymezují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka).
Provozovatel
Chrástkovi s.r.o.
Adresa: Zlechov 471, 687 10 Zlechov
Telefon: +420 777 225 921
E-mail: m.snacks@seznam.cz
IČO: 04430174, DIČ: CZ04430174
Bankovní spojení: č.ú. 218117199/0600
I. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Všechny objednávky uskutečněné prostřednictvím eshop.chrastkovi.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Objednávka představuje návrh na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem převzetí objednaného zboží kupujícím.
Aby byla elektronická objednávka platná, musí být správně vyplněny všechny požadované údaje, včetně platného telefonního čísla a e-mailové adresy. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzovací e-mail. Místem dodání je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři. Vlastnictví zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny.
Vyplněním registračního formuláře nebo objednávky na eshop.chrastkovi.cz dává kupující souhlas s uchováním svých osobních údajů a souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.
II. Záruka a reklamace
Vlastnictví zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí. V případě zásilkového prodeje přechází vlastnictví ve chvíli, kdy kupující zboží převezme na uvedené adrese.
Doba trvanlivosti je uvedena u každého produktu. Reklamace je řešena ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Vždy je vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
III. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. Pro vrácení zaplacené částky (bez balného, poštovného a dobírkovného) musí být splněny tyto podmínky:
- Zboží nesmí být poškozené, musí být v původním obalu a bez známek používání.
Vrácení zboží probíhá po domluvě s prodávajícím, který vrátí peníze do 30 dnů formou bankovního převodu nebo poštovní poukázkou.
IV. Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající je povinen vyřídit závaznou objednávku a odeslat zboží v termínu uvedeném v objednávce. Tato povinnost se nevztahuje na objednávky, u nichž je důvodné podezření, že nebudou zaplaceny.
Osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. Na žádost zákazníka budou tyto údaje z databáze odstraněny. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní své závazky. Prodávající může od smlouvy odstoupit v případě nemožnosti plnění, pokud se s kupujícím nedohodne na náhradním řešení.
V. Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou adresu pro doručení. Rovněž je povinen odebrat objednané zboží a uhradit celkovou cenu, včetně poštovného. Cena je vždy jasně uvedena při objednávce.
Kupující má právo objednávku stornovat nebo vrátit zboží do 14 dnů od doručení a požádat o vymazání svých osobních údajů z databáze písemnou formou.
VI. Doprava zboží
Zboží je zasíláno na dobírku službou PPL. Poštovné je 110 Kč na adresu, 55 Kč do ParcelBoxu a 110 Kč na Slovensko. Balné není účtováno. Po telefonické domluvě je možné vyzvednout zboží osobně.
VII. Způsoby platby
- Dobírka: Platba při převzetí.
- Bankovní převod: Platba předem na účet.
- Online platba kartou: Platba předem přes platební bránu.
VIII. Reklamační řád a práva z vadného plnění
V případě, že kupující zjistí vadu zboží, má nárok na bezplatnou výměnu nebo na slevu z kupní ceny, případně může odstoupit od smlouvy. Tyto podmínky mohou být aktualizovány v souladu s právními předpisy a změnami v provozu e-shopu. Kupující se má povinnost seznámit s aktuální verzí před každou objednávkou.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Mimosoudní řešení sporů
Mimosoudní řešení stížností
Zákazník má možnost obrátit se na provozovatele prostřednictvím kontaktů v sekci „Kontakt“. Každou stížnost se snažíme vyřešit bez zbytečného prodlení a poskytnout zákazníkovi zpětnou vazbu.Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě sporu, který nelze vyřešit dohodou, může zákazník využít mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce. Více informací naleznete na stránkách www.coi.cz.Online řešení sporů (ODR)
Platforma pro online řešení sporů, zřízená Evropskou komisí, je dostupná pro nákupy uskutečněné přes internet na https://ec.europa.eu/consumers/odr.Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. ledna 2024 a upravují nákup zboží v internetovém obchodě eshop.chrastkovi.cz. Vymezují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka).